Wednesday 13 February 2013

Menjual Racik Ayam Hutan dan Lekar











38 comments:

  1. bang berape duit racik ayam hutan & burung wak-wak...? [email harga & contact number kat saya..... uliey78@gmail.com. tq

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. bukan xnk letak harga..
    racik ni dibuat ikut permintaan.kalau jumlahnya banyak,harga boleh kurang lagi.
    kemudian kene tengok juga jenis yang camne..ada orang nak tali murah,ada yg nak tali mahal..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam atuan admin tolong watsapp harga racik ayam. tmsh

      Delete
  4. salam tuan..nanti emel kn ke saya harga racik ayam hutan tali mahal n tali murah..emel ke nazmie87@gmail.com..tq

    ReplyDelete
  5. salam tuan...tlg emel kat saya juga harga racik ayam ni...abfaisha@gmail.com...tq

    ReplyDelete
  6. Salam,
    Tolong elmelkan harga racik tuan kpd amir.irman@gmail.

    ReplyDelete
  7. salam..saya dah cuba emelkan tapi emel invalid..

    ReplyDelete
  8. Amir.irman@gmail.com
    atau sms pd no saya 0123400069

    ReplyDelete
  9. Assalamualikum.....
    emailkan saya harga racik tali mahal dengan racik tali murah......untuk mikat ayam hutan...
    TQ

    email saya; hafiz_ee111@yahoo.com

    ReplyDelete
  10. tolong emel kn harga racik tali mahal n tali murah..

    nazmie87@gmail.com

    ReplyDelete
  11. Racik AH (Semata)
    Dupon Biasa perambut pintal RM 4
    Dupon Ori Perambut pintal RM 5
    Dupon biasa perambut sulam Rm5
    Dupon ori perambut sulam 6 tali Rm6
    Dupon Ori perambut sulam 10 tali rm7

    p/s : dupon biasa x tahan.biasanya planggan akan minta yg saiz kasar (50 lbs ke atas)..
    kalau kwsn AH celir mmg susah nak dapat..

    ReplyDelete
  12. pm harga racik burung wak-wak..
    najmikhatib@gmail.com

    ReplyDelete
  13. pm hrga racik ayam hutan
    razirz6@gmail.com

    ReplyDelete
  14. pm complete racip ayam dan racip ruak bro. zamri16@gmail.com

    ReplyDelete
  15. kalo nk tempah mcm mana yer??
    nazmie87@gmail.com

    ReplyDelete
  16. salam, abg nie kat area maner?? saya nak beli dan nak belajar..boleh tak?...abg boleh msg or mis kol saya, saya akan kol balik....wan 0162054462

    ReplyDelete
  17. salam..saya area skudai..no saya 017-7559020

    ReplyDelete
  18. Racik ruak2 satu kepala ada brapa mata??? pm sy harga racik ruak2 tali mahal dan yg murah.. victed15@gmail.com .. segera...tq..

    ReplyDelete
    Replies
    1. terpulang nak berapa mata..semata RM2. lekar rm 10. posting tmbh 10

      Delete
  19. Assalamualaikum ayi. Saya dari indonesia tanya racik ayam hutan kalo dirupiahkan berapa harganya. Salam kenal dari zeprisandi@gmail.com

    ReplyDelete
  20. PM ke email ane harga untuk jerat ruak² dan ayam hutan yang kualitasnya bagus. denga Quantity Ruak²=50Jerat, Ayam Hutan 25 Jerat, Brp harga kirim ke email ane dan No.Reknya gan : andy_lawalata@yahoo.com

    ReplyDelete
  21. salam bro.blh pm harga racit ayam
    0134625072

    ReplyDelete
  22. pm harga racik ayam hutan jiro_manba89@yahoo.com

    ReplyDelete
  23. Salam perkenalan,saya baru buat blog.Jom singgah kt bloc saya. racikayamhutanjohor.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Assalamualaikum sahabat PM racik ayam hutan 1 kepala 21 mata

    ReplyDelete
    Replies
    1. semata Rm5
      lekar Rm45
      pos Rm10
      berminat boleh hubungi di 017-7559020 (ayi)

      Delete
  25. Assalammualaikum...bang blh saya tanya racik ayam hutan dengan racik wakwak berapa kalau 25 mata??

    ReplyDelete
  26. bos, sy pesan racik burung ruak ruak dan cara penggunaannya.email bos ke gendro.wahyu@gmail.com

    ReplyDelete
  27. bos sy pesan racik ayam hutan ... email suardikarding@gmail.com


    ReplyDelete
  28. tolong emel kn harga racik tali mahal n tali murah..
    ratbull88@gmail.com

    ReplyDelete
  29. Boss tolong whatsap saya 0163405110 saya mhu beli rcik ayam hutan

    ReplyDelete
  30. Ayi coba gmail kan harga racik nya
    Rahmadhusin@gmail.com

    ReplyDelete
  31. Ayi coba gmail kan harga racik nya
    Rahmadhusin@gmail.com

    ReplyDelete