Tuesday, 26 June 2012

Port Lepak

Ni la tempat aku gantung burung peliharaan aku.
pagi2 lepas bagi makan,aku gantung je kat pokok terus pegi kerja.
balik dari keje cuci sangkar ngan jebak..pastu bagi makan lagi.

Sunday, 24 June 2012

Jebak Serindit (LIMITED EDITION)


Jebak ni xde lubang yg ditebuk kecuali bahagian pintu Denak je.

Friday, 15 June 2012

Jebak Untuk Mohamad Norliza bin Sulong (Pekan Kuantan)



Burung Bayan

Ni burung bayan member aku..
Aku saje amik Pic dia je..
Aku minat kat bayan ni pada bulu dia je..kalau bunyi dia aku x minat..sbb tu smpi skang aku x membela bayan ni..

Sangkar Petak Dah siap

Akhirnya siap jugak sangkar ni..
Mekaceh Syauqi dan Syukri tolong pak cu siapkan..

Wednesday, 6 June 2012

Sangkar Petak Besar



Nak beli tak termampu..jadi aku buat la pelan2..asalkan puas ati dah cukup..
sangkar ni sesuai untuk aku letak Murai atau Merbah Jambul..
tapi kene tunggu aku dapat cari lidi yang panjang dulu la..