Monday, 26 November 2012

Membuat racik


tengah kemaruk nak buat racik ayam, dan burung wak-wak.







inilah hasilnya.

26 comments:

  1. salam....kalau nak tempah racik wak-wak berapa bro?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ikut saudara la..biasanya satu utas ada 15 mata..satu mata RM 1.50.

      Delete
  2. mcm mana nak order ni bang...hihii...geram tgk wak-wak byk kat kg...takut nanti kalu dibiarkan jadi besar bas plak...

    ReplyDelete
  3. kalau nak saya buatkan dulu..nak berapa banyak.

    ReplyDelete
  4. salam...sy nk tmpah racik wak 30 mata....nt sms sy...014-5146516 (afran)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ni no saya..017-7559020 (ayi)

      Delete
  5. salam..ok tuan..nanti saya sms..

    ReplyDelete
  6. salam..tuan,nk bertanya,klau saya tempah,tempoh mase die lame mane nk siap

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam..biasanya dalam 1 minggu utk 1 tempahan..

      Delete
  7. aku nak tempah racik ayam hutan boleh.. nak dalam 30 batang ke atas..

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh je..kalau berminat col 017-7559020-ayi..

      Delete
  8. Aku pn buat sndiri je bro...yg bli 2kpale je lg 7 kpale buat sndri...jimat belanje...x tau mmg susah...tp bila dh tau,sronok plak wt racik...sambil tnggu org rmh blk keje sempat menganyam lekor kt dlm kete..isi mse yg ade sepenuhnye kikikiii...

    ReplyDelete
  9. bro kalau saya beli. boleh tak bro ajar sy gunakan...
    kat rawang ni wak-wak dah macam ayam daging... tak lari kalau nampak manusia...
    harga dia rm1.50 satu yerk?

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau dekat boleh saya ajarkan..saya di JB.
      sekarang semata dah RM 2.00.

      Delete
  10. hallo BRO slmt pagi,saya john dekat shah alam,saya nak order racik wak-wak 20 mata ni fon saya 0166795807.

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh bro..nanti saya buatkan..dh siap sy sms.

      Delete
  11. tq bro,jgn lupa yer saya tunggu

    ReplyDelete
  12. salam bang. racik ayam hutan berapa 1 mata? kalau order 15 mata je boleh, putus hr tu, hilang kemana dah
    saya amir 0177667409

    ReplyDelete
  13. salam bang..JB kt mana?nk mntk ilmu buat racik..kwn pn kt JB jgk ni..

    ReplyDelete
  14. Replies
    1. semata RM 5.lekar Rm 20/RM40

      Delete
  15. boleh order lg ke ni? talifon x dpt pon.

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh..cuma sekarang bz sgt2..ibu mertua sakit..kekadang x sempat nk cas tepon.

      Delete